Ons jaarverslag 2015

Gepubliceerd op donderdag 2 juni 2016

Kunst en Cultuur kunnen verbinden, de identiteit versterken en het leefklimaat bevorderen. Kunst en cultuur zijn van en voor iedereen. Om van te genieten, naar te kijken en te luisteren. Om te laten zien of horen. Om trots op te zijn.

Westland Cultuurweb heeft zich afgelopen jaren vol overgave ingezet voor kunst en cultuur in het Westland. En we zijn trots op de mooie resultaten! Op meer dan de helft van de basisscholen wordt gewerkt met de leerlijnen cultuureducatie. Het aanbod buitenschoolse lessen groeit en breidt zich uit.
En het culturele veld weet Westland Cultuurweb te vinden voor ondersteuning en gezamenlijke activiteiten.

Nu de organisatie van Westland Cultuurweb uit de steigers is en stevig gefundeerd haar web kan weven is het tijd voor nieuwe visioenen en een blik voorbij de horizon. We zijn daarom hard bezig met onze beleidsvisie en subsidieaanvraag voor de komende jaren. En daarnaast met de nieuwe aanvraag bij het Fonds voor Cultuurparticipatie voor verlenging van onze programma’s voor het basisonderwijs.
We denken intensief na over de rol die we kunnen spelen in het sociaal domein. Zodat nog meer Westlanders van mooie kunst en cultuur kunnen genieten. En vooral ook de kunstenaar in zichzelf kunnen ontdekken.

Iedereen die zich kort of wat langer wil verdiepen in ons werk kan hier ons volledig of publiek jaarverslag lezen.

Meld je aan voor:

CultuurCourant